Stawiam na wszechstronność
Komponuję muzykę klasyczną, filmową, ale także jingle, muzykę elektroniczną i użytkową np. do gier.
To co mnie wyróżnia z pośród innych kompozytorów to charakterystyczny styl, ciekawa i zapamiętywalna linia melodyczna i wyróżniająca się charmonia, która ma w sobie elementy tarć sekundowych, akordów jazzowych oraz ciekawych napięć i opóżnień.
Inspiruję się brzmieniem instrumentów muzyków rosyjskich, takich jak Piotr Czajkowski, Siergiej Rachmaninow. Ale również lubię współczesne brzmienia takich twórców jak Hans Zimmier, Alan Silvestri czy Harry Gregson-Williams.
Czas pracy uzależniony jest naturalnie od ilości zleconej muzyki. Inaczej będzie się pisać 3 min do małej gry komputerowej a inny czas do filmu z pełnym metrażem. Na życzenie mogę oszacować wstępnie ogólny szkic prac i terminy. Zwykle 3min muzyki potrzebuję do tygodnia czasu 20 min muzyki (np. do filmu – krótki metraż) około miesiąc.
Przykłady muzyki komercyjnej
Dlaczego warto ze mną pracować?
Stawiam na dialog i wspólne ustalenie jaka właściwie ma być muzyka.
Konkret – przykład muzyki z youtuba. Ma być taka muzyka….. “…..nie chcę takiej albo nie chcę takiego instrumentu” to też duża podpowiedź. Wybranie stylu muzycznego, instrumentarium i przykładów już istniejącej muzyki dużo mi pomoże. Zamówienie w stylu” Zrób jak uważasz” nic nie znaczy. Z doświadczenia wiem, że potem jest jeszcze więcej poprawiania. Im więcej konkretów na starcie, tym szybsze efekty.
Muzykę posyłam zwykle nie w ostatecznym szlifie, bez korekcji pasm,
bez właściwych proporcji. Gdy klient zatwierdza projekt i odpowiada mu
pod każdym względem (również timing) wtedy zajmuję się korekcją, brzmieniem i proporcjami.
Dążenie do perfekcji to ciągłe doskonalenie siebie, swojego warsztatu, narzędzi i mentalności. Konsekwencja i cierpliwość owocują lepszymi efektami. Warto czasem dać sobie odrobinę więcej czasu,
by dopracować muzykę.